יום ראשון, 3 במרץ 2013

איך לשרוף שומנים מהר יותר

טיפים בנושא שריפת שומן מוגברת.

כל גבר או אישה הרוצה לרדת במשקל רוצה לעלות במסת השריר ולקבל גוף שרירי וכמה שיותר מהר! עם זאת, התוצאות הן לעתים קרובות מתסכלות ואיטיות - ללא קשר לשעות של פעילות גופנית והכוונות הטובות שלך לאכול תזונה בריאה.
1. להגביר את שריפת השומן עם גירעון הקלוריות לא משנה באיזה מזון אתה בוחר לאכול - מטרת עיקרי הדבר הוא כי כדי לרדת במשקל עליך ליצור גירעון קלורי. במילים פשוטות - לאכול פחות קלוריות ממה שהגוף שורף בכל יום. אם אתה מחשב את צרכי הקלוריות שלך, אז אתה יכול להתחיל להשיל את הקילוגרמים המיותרים האלו. אמנם חשוב להתמיד על בסיס יום יומי, אתה יכול גם לזגזג קלוריות - כגון גירעון של 400 קלוריות ביום שני, אך לאכול ברמת תחזוקה ביום שלישי (וכן הלאה עד השבוע).2. למד כיצד ללמוד את הגוף שלך לירידה במשקלאנשים רבים מגלים שהם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר על ידי אכילה של 5-6 ארוחות וחטיפים קטנים ובריאים ליום. זו בעצם מטרה קלה אם אתה משתמש באבקות החלבון שונות, למשל;


קערה של דגני בוקר ארוחת בריאים
שייק חלבון הארוחה עם תפוחים
תפוח אדמה אפויה ארוחת עם סלט טונה
שייק חלבון כארוחה
חזה עוף עם אורז בסמטי וירקות צלויים
ביצים או חביתה בתוספת לחם.


ראה כמה זה קל לפצל את הקלוריות שלך ולהישאר בשליטה? אכילת חלבון עם בארוחות שלך גם עוזרת לספק את התשוקה לזבל ולעודף אכילה במשך היום.3. השתמש במוצרי תזונת ספורט איכותי לתוצאות קלות ומהירותסיבה אחת גדולה לשימוש חלבון באיכות גבוהה מנער או תחליפי ארוחה המכילים חלבון מי גבינה היא שהם הוכיחו שיעזרו לך לשמור על טונוס שרירים / המוני בעת דיאטה , בנוסף להפחתת התשוקה שיכול מגפת תזונה מתמשכת תוכניות וניסיונות לאוכלים מזין.
4. הפוך לאורך חיים בריא יותר מבעבר. בעת הפעילות גופנית נמרצת אתה עוזר בגירוי השרירים, אשר בתורו מגביר את חילוף החומרים שלך. באופן טבעי, אם אתה לא מתאמן, הגוף שלך, פשוטו כמשמעו, צריבה עד השריר שלך לאנרגיה ולחילוף החומרים שלך יהיה איטי מדי - מה שגורם לאובדן שומן בצורה איטית יותר!לכן, תמיד לממש בצורה של התנגדות במשך 45 דקות, שלוש פעמים בשבוע בעת דיאטה (משקולות, מכונה התנגדות, רק לוודא שהשרירים האלה עובדים קשה). באופן אידיאלי, לבצע שלושה אימוני משקולות ועוד שלושה מפגשים אירוביים של 30 דקות כל אחד. אתה שורף קלוריות תוך שמירה על טונוס שרירים לאורך זמן!5. שתיה מרובה של מים לאורך היום.רוב המומחים ממליצים שמים הם חיוניים כדי לרדת במשקל. מים חיוניים לתהליכים רבים בגוף, כוללים חילוף חומרים של השומן, ולכן מומלץ לשתות 2-3 ליטרים במרווחים לאורך כל היום. במהלך פעילות גופנית, לשתות כל השעה בן חצי ליטר לליטר. מומחים מצאו כי מים קרים מגבירים את קצב חילוף חומרים ולכן משקאות צוננים עדיפים עוד יותר.


6. להתאושש מהר - ואז לממש שוב!כאשר אתה מעוניין להפחית את צריכת הקלוריות שלך ולממש את העוצמה שכרוכה בגופך, זה בקלות להרגיש עייף וכואב - בקושי רב לאימונים אינטנסיביים! עם זאת, על ידי אכילה ושתייה מזינות תזונת איכות מנער לאחר אימון (בתוך 15-20 דקות אידיאליות) אתה תצטרך להגביר באופן דרמטי החלמה ותיקוןשל מסת השריר, מה עוזר לך להגיע לתוצאות טובות יותר בגוון בנוסף מקבל אותך בחזרה לחדר הכושר מוקדם יותר.


אין מידע במאמר זה מחליף יעוץ רפואי. יש להיוועץ עם רופא בנוגע לכל שינוי בהרגלי התזונה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה